Tuesday, June 2, 2009

Terminator Salvation yg hampeh..


Kepada peminat Terminator maap la cakap.. Tapi kenyataanya filem ni mmg hampeh. Masa preview bukan main lagi.. masih terngiang2 kat telinga aku apa yg John Connor ckp "U kill my father, u try to kill my mother, n u may not kill me!!" cehh ayat je gempak padahal filem melingkup.. meraban tak tentu hala. Nak tangkap marcus (membe sendiri lak tu) smpi guna segala macam senjata..tembak, baling bom.. guna api.. bakar hutan.. apa jadah nak tgkp sorang je.. lawan ngn skynet tak pulak diorg buat mcm tu.. ishk2 kecian si marcus lari lintang pukang cam ayam kena ligan. jalan cita flat..t akde plot yang berkembang. da tahu apa kesudahan jalan cita.. mana syok mcm tu.. takde langsung kejutan. Paling lawak time arnold kuar. nampak sangat graphic komputer sebab dagu arnold cam besa semacam.. hai mengabihkan duit tiket aku. da la beli popcorn large set.. amik masa smpi 2jam untuk stay midnight.. inikah balasan yg aku terima dari Terminator.. tidakkk.. kepada mereka yg blom pegi tgk tu, disarankan tak payah la korang buang masa..baik tgg Transformer 2 lagi best.. masyuk. tak sabar nak tgg dia kuar..tak pun kalau korang mmg kaki wayang, takleh tgg, apa kata cuba manjakan diri menonton Night At Museum II.. lagi best dari Terminator The Hampehh.. selamat memonton wayang di kala cuti.so bagi sapa2 yang nak join tgk transformer ngn aku nanti jempot2 la. aku belanja tiket, korang belanja popcorn large set.. baru fair & square.. kekeke

No comments:

Post a Comment