Tuesday, October 26, 2010

2 Kali

Lelaki kalau kumpul ramai-ramai mesti sembang pasal gadis. Tak sah kalau geng lelaki yang berjumpa tak bercerita perihal gadis. Kalau tak sembang, korang mungkin dari spesis arbok atau GAY atau geng imam muda. Maaf aku tergolong dalam lelaki yang disebutkan sebelum ni. (geng sembang pasal gadis). Sembang-sembang ni selalunya berkaitan raut wajah gadis tersebut. Tapi bukan tu je, lelaki lebih kerap berbicara pasal tubuh gadis. Body mashuk, toit, mesti mari adalah antara ungkapan yang biasa digunakan oleh kawan-kawan aku untuk menggambarkan tahap tubuh seseorang gadis. Entry kali ni aku nak cerita pasal tubuh cerita lawak yang berlaku bila geng lelaki berkumpul. Ok aku ada di tempat kejadian

Si Polan A: Wei hang tengok awek tu. Body masyuk. Dia punya barang, ranum tu, dah elok dipetik.

Si Polan B: Mesti mari!

Aku: Wei ang tengok yang mana? Yang pakai skirt tu ka? Tu bapok la

Si Polan A: Nak haram, memang bapok la. Awat dia pakai baju ketat-ketat macam tu. Hilang nafsu aku. Haramjat

Si Polan B: Puih. Bapok sey!

Lepas abis cuci mata dan beli barang keperluan kat pasaraya.......


Si Polan A: Ha yang ni baru betoi. Toit gila babi. Peha putih gebu

Aku: La.. tu bapok tadi

Si Polan A & B: .............................................



5 comments:

  1. sumpah lawak,
    bapok pon skang lagi cun dr pompuan,,
    gile lah

    ReplyDelete
  2. satu,dua tiga....
    HAHAHAHAHA...kikiki...bapok je pon..hahahaha...

    ReplyDelete
  3. mentadak hijau: tu la..

    lumut: aah lumut. skang bapok pun high class. cit

    nisa sudah? lepas ni kena periksa dulu. wakaka

    nmirmo: 3,4,5 huhuhu...

    ReplyDelete