Sunday, October 17, 2010

Dasar Pemalas

Salam muhibah, salam 1 Malaysia. Lama jugak aku tinggalkan blog ni. Kesian dia. Mesti dah berhabuk, bersawang, berpenunggu. Tak kisah la 'ber' apa pun. Yang penting blog ni tak mati udah le. Bukan apa. Aku sedang menikmati dunia sebenar. Yang nyata lebih gembira, lebih syok, lebih masyuk dari dunia alam maya.

Minggu lepas aku pergi Bukit Merah bersama yang tersayang dan rakan-rakan. Bukit Merah dah tak macam dulu. Sesuai untuk budak-budak sekolah tahun 6 je. Banyak permainan dah tutup. Ada sebab lain aku jarang update. Aku busy dengan kehidupan duniawi. Ahaha. Akhirat tak dilupakan. Kadang-kadang ada orang antar pc kat umah aku untuk di'repair'.

Terbaru, ada sorang akak sedara mintak tolong aku design kad kahwin untuk dia. Dia nak design hiam putih. Nak tengok? Korang usha la kat attachment di bawah. Ceh bahasa nak skema. Cam haram. Dan paling terbaru, aku dah potong rambut. Aku nak apply cikgu la. Rindu nak mengajar. Doakan aku ye wahai kawan-kawan. Orang cakap 40 kali sebut jadi betul. Kalau semua geng blogger kumpul dan doakan aku, insyallah impian akan menjadi kenyataan. Perpun jom layan kad kawin dulu. Cekidaud........



Depan. Sila klik untuk tumbesaran


Belakang


7 comments:

  1. cantek dowh!
    nanti kad kawin aku, ko tlg design ek.

    ReplyDelete
  2. cantik kad kawen tu...
    mcm lawa je kn black n white...
    nmpk exclusive..

    btw, bz sgt ek?
    ptot la lame senyap...

    ReplyDelete
  3. lawa wei ko buat kad kahwin tu... hehehe... sama ler kita bz. beza ye hang kerja, aku penganggur :P

    ReplyDelete
  4. dah dia tau hang nak pi. memang sesuai la permainan yang ada tu. banyak komplain plak..

    sos tiram dah kawin. hang bila lagi? takkan tak laku kottt....

    ReplyDelete
  5. enulwanie: boleh je.. ko nak tema ape?

    effa: erm busy la sikit..

    maisyara: waa busy jugak ko jadi penganggur eh?
    banyak tak lemak yang diternak? keke

    hbz: kahwin? tunggu aku 27 baru cita pasal kawin. ada 2 taun lagi. tanya aku. hang bila plak? ^^

    ReplyDelete
  6. lg dua tahun larr nk tggu kad hang

    ReplyDelete
  7. shazruls: Insyallah. Doa-dokan le :)

    ReplyDelete