Friday, September 18, 2009

Entry Terakhir. Selamat Tinggal Follower...

Baca tajuk di atas cam gempak je kan. Bunyi macam aku nak stop dari berblog. Malangnya tekaan korang meleset sama sekali. Kepada mereka yang menyampah dengan hasil penulisan aku mesti bengang tahap siput sedut sebab penulis masih lagi setia menggarap. Menggarap cerita yang merapu, merepek dan meraban. Ya! penulis masih lagi aktif cuma akan bercuti sementara. Sekarang ni mood berayasakantakingatkerja telah pun diaktifkan. Kepada mereka yang menyambut hari raya aku ucapkan selamat hari raya, maaf zahir dan batin. Blog ni akan sunyi sepi dalam 3 hari kot. Mungkin lebih lama sebab penulis akan beraya sakan. Kepada mereka yang nak ajak aku pergi beraya dirumah pun apa salahnya. Beri alamat dan contact anda kepada emel yang disediakan ryofu_goku@yahoo.com, nercaya dengan pantas aku akan sampai. Sebelum tu diingatkan kepada si pengajak untuk menyediakan makanan yang istimewa buat menjamu kerakusan aku. Makanan mestilah berasaskan santapan diraja. Hehe. Oklah kepada semua follower dan pembaca sampai sini dulu. Chow Sin Chi....

No comments:

Post a Comment