Friday, October 23, 2009

Cari Pasal

Tadi masa aku geledah pc aku, terjumpa plak gamba ni. Masa ni 1st time aku belajar edit guna adobe photoshop. Ambik gamba pun guna handpone nokia 7250i (hp tu dah hangus dijilat api. kes ubat nyamuk) Korang tengok la sendiri macam mana rupa aku kalau ditransformasikan.


Amaran: Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan usus perut selepas melihat gambar ni. Bagi mereka yang berada di opis, disarankan supaya jangan lihat ketika bos anda berada di sana. Anda mungkin kehilangan kerja serta merta. Kerakusan dan peningkatan hormon dalam badan ketika melihat gambar ni juga tidak ditanggung oleh pihak syarikat. Semoga anda terhibur.





Minggu ni aku nak pergi langkawi. Sapa nak ikot? Angkat kaki anda dan beli tiket feri. Nak pesan coklat? Boleh tapi korang bayar barang+cukai. Amacam kejam tak aku? Boleh apply keja ah long atau ceti haram tak?


4 comments:

  1. smart la...
    hihihi...

    ReplyDelete
  2. ehehhe...baru ku tau ko ni jenis agak2 poyoheheheh
    tgi sungguh cita2 mu itu!!!!

    ReplyDelete
  3. fathiahRAIHANA: saya mmg smart pown. :)

    msanissyahirah: jangan puji lebih-lebih. kembang tak igt dah ni :p

    dakwat-merah: aku poyo? tidakkkk :)

    ReplyDelete