Friday, March 11, 2011

Kau Tahu??

Salam semua pembaca ....


Kau tahu kenapa aku tak update blog?
Kau tahu ke mana aku menghilang selama ni?
Kau tahu apa arah tujuan aku untuk tahun 2011?
Kau tahu tak semalam Jepun kena tsunami?

Ha itu antara contoh soalan yang boleh korang ajukan kat blog aku ni. Hidup aku sekarang lebih senang berdepan dengan manusia, realiti dari bersembunyi di belakang keyboard, alam fantasi. Aku lebih sukakan realiti dari bersusah payah mencari publisiti dan bekarya. Bukan cuba menyembunyikan diri, tetapi tangan ni hampir kaku, otak jadi beku bila aku mula masuk blog aku sendiri. Idea yang mencurah-curah semakin pudar dan hilang tatkala aku berdepan dengan PC sendiri. Sudah tuakah aku? Rasanya aku baru 26 tahun. Masih muda remaja. Yang penting aku sukakan kehidupan aku sekarang. Harap semua blogger di luar sana sihat dan ceria. Cukup sampai sini dulu entry aku. Aku cuba mengumpul semangat dalam mengolah entry yang baru. Salam

1 comment: