Monday, February 22, 2010

Selamat Datang Ahli Keluarga Baru

Setelah lama menyepi, aku kini kembali. Kembali berblog setelah blog ni ditinggalkan tanpa sebarang pesan. Kesibukan yang melampau-lampau membuatkan aku jarang update. Blog kawan-kawan tetap aku baca. Cuma tak tinggal komen je. Mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa aku diam ek. Sebenarnya aku menyambut kelahiran keluarga baru.

Sapa keluarga baru aku tu? Adik baru ke? Mustahil mak aku mengandung lagi. Kucing aku melahirkan anak? Lagi mustahil sebab kucing aku tu jantan. So dah semua silap abis sape keluarga baru aku ni? Dah malas nak citer panjang. Korang tengok la gambar ni. Segala persoalan akan terjawab. Adios...




Ni la keluarga baru aku



Aku bagi nama dia Paul Smith



Pasni boleh la aku g keja guna ahli baru ni. Nak ngorat pun boleh jugak :p


11 comments:

  1. nak kawan dengan Mr Paul Smith boleh?
    dgn tuan dia sekali.
    ahaks!

    ReplyDelete
  2. eh pastu ade lg sorg kan ahli baru...
    pair kasut tu... tp lu nak bg wa kan...
    ok tenkiu in advance...

    ReplyDelete
  3. owh nilah hasel dari OT CNY ari turr kot

    ReplyDelete
  4. enuLwanie: Boleh je nak kawan. Dia cakap belanja tuan dia mekdi sebulan sekali dah ok :p

    crazy_labelle: Nak jugak ke? Nanti aku tolong usha. Usha je la (^^)

    maisyara Pot! Pot!: Beli tali kasut je..boleh? :p

    shazruls: Ni belum hasil OT lagi. OT nanti gua nak angkat PDA. Hehe

    Ah Fatt: G ngorat pun sempoi gak.. wakaka

    ReplyDelete
  5. hahhahhahahhahhahhah...
    adik baru.
    aku ingat ko ada buat ambil adik2 angkat2 ni..
    kau takmau je aku joing...
    hahha..

    so ko pa cita??

    ReplyDelete
  6. merah: Adik angkat la sangat. Haha. Aku ok je.. Cuma bz gile babis skang ni. Sebab tu jarang update

    ReplyDelete
  7. errr..

    lawa ah.. kalo cc laki dah beli dah nie..

    aii hazri..pekaba!!!

    haha

    ReplyDelete
  8. lumut: smart cam tuan dia kan? wakaka

    cik cumey: pompuan pun leh je pakai (^^)
    ai cc, kabar baik. wakaka

    ReplyDelete