Friday, January 1, 2010

Ada Apa Dengan Tahun Baru


Uish lamanya aku tak tulis entry baru. Semangat je mintak emel kekawan. Pastu diam. Cam pundek kan perangai aku? Bukan ape aku teramat la sibuk buat masa ni. Tahun baru, azam pun la baru ye tak? Aku dah dapat kerja baru. Lepas ni semua barang nak tukar baru. 1st thing aku nak tukar ialah pc aku. Pc yang aku guna skang dah tahap tukun. Elok campak je dalam laut. Pastu aku ingat nak angkat pda. Aku nak guna aplikasi GPS dalam tu. Nanti senang nak g lepak umah kawan-kawan. Banyak lagi aku nak buat. Semua dalam kepala. Semalam aku mimpi gathering kat Kutub Utara. Siap duduk dalam Igloo. Rindu gile kat bebudak Genting. Sampai mimpi-mimpi. Adakah aku dah capai tahap kronik? Yang korang sibuk-sibuk cakap pasal tahun baru nih. Tahun baru Islam korang tahu ke bile? Ha gelabah beruk ko!

13 comments:

  1. polar bear celaka..makan aku..haha

    ko mang pundek pun hazri..xpenah add ym aku pn..

    ReplyDelete
  2. ko rindu aku x?
    aku ckit pun x rindu kt ko...
    cuma teringat je muka blushing ko tu!

    ReplyDelete
  3. rindu ak x x???hahahahaha....

    oit dah add ym belum?

    ReplyDelete
  4. wah2..ade chmistry arr mimpi aku ngn ko..aku mimpi siap menari bogel mengelilingi unggun api kat kutub utara..


    Hepi New Year..ngko tau tak tahun baru ISLAM bila?agagaga

    ReplyDelete
  5. erk.geli2.sumpah hang jadi botol! aku da blog baru. asal name hang tak nampak lg. http://88hbz.com

    ReplyDelete
  6. kau rindu aku lah tu.

    tak payah shy shy kucing la.

    weh, happy new year jugak!

    ReplyDelete
  7. wah
    ada keje baru
    ada kosong tuk kita gak? :D

    ReplyDelete
  8. hg dpt keja katna?bkt minyak ka?

    ReplyDelete
  9. wakakakaka...gath kat kutub utara!!lagi sejuk.mmg beku la aku ngah ciom molot ngn kosong.haha..bodo mimpi ko.

    ReplyDelete
  10. byk perkataan 'RINDU' kat komentar hg kali nie..hehe

    Slamat Rindu Merindu di Tahun BAru=)

    ReplyDelete
  11. miSs s!v: Paling rindu

    wong ah ian: Aku dah add tapi ko delete. Kan? Kan?

    enuLwanie: Err. aku ke blushing yang ko rindu?

    azzaliena suziantie: Rindu sangat. Semua aku dah add, cuma tak sempat borak je

    jalak lenteng: Menari bogel? Hurm aku tak mimpi sampai tahap tu. Aku masih berbaju. :)

    hBz: Botol kicap ke? Aku ada je.. Aku kan silent killer. Eh silent reader..

    YobSumo: Aku lagi rindu makan kentang goreng yang ko belanje. :)

    Mr.Chenta : Ngak ada dong. Nanti saya cuba tanya mandur saya.

    shazruls: Eh mana tau. Kat Bukit Minyak le. Kat Kilang Flextronics

    jen - jen punye cite:Mimpi kadang-kadang memperbodohkan kita. Tapi aku siyes rindu korang

    shakinah: Tak rindu ke? Ok fine.. Jangan msg saya lagi pasni (^^)

    ReplyDelete