Tuesday, July 7, 2009

My Brute

Pernah main my brute?? game yang menggunakan aplikasi flash. skang ni aku memang obses ngn game nih. yang menariknya apabila tiba masa naik level tak sabar rasanya nak tengok watak yang kita cipta dapat senjata, binatang peliharaan atau skill baru. hero aku dah ada seekor serigala yang bagi aku memang banyak membantu. hebat tol serigala ni sampaikan hero aku tak payah susah-susah pukui musuh. semua dia sapu. yang menjadi masalah ialah apabila serigala ni dibunuh. hero aku bukan ada senjata. setakat kayu goku je. memang peratus untuk kalah adalah amat tinggi. tapi diingatkan serigala aku ni bukan calang-calang. dia pandai mengelak. nak tengok lebih dekat hero aku?? cuba korang usha image yang dipaparkan. Iklan. Tahukah anda apakah itu carta kekeluargaan? kalau anda tahu, sistem mybrute menggunakan carta ni. makna kata kalau seseorang itu ada serigala, chance untuk watak yang dicipta dibawah watak tersebut adalah tinggi. iaitu 50%. so kalau korang teringin nak mempunyai serigala yang comel macam aku. masukla bawah aku. http://mangkerai.mybrute.com/ cuba try test :)








No comments:

Post a Comment