Sunday, August 9, 2009

Penang PC Fair

Pada tanggal 7,8 & 9 Ogos 2009, PC Fair telah diadakan kat penang bertempat di PISA (Penang International Sport Arena). Atas kesempatan ini aku telah berjaya berkunjung ke sana. Sebab apa ini dikatakan suatu kejayaan? Sebab hujan turun tak berhenti mencurah-curah kat penang. Start dari hari jumaat hingga ahad bersamaan tarikh pc fair diadakan. Tapi takpa, hujan kan rahmat. Alhamdulillah.. Perpun pada hari ahad aku berpeluang jugak untuk berkunjung ke sana. Mari sama-sama kita saksikan perjalanan aku di PIKOM Penang. yehaaa!!!


Kita mulakan dengan kesesakan orang ramai yang tak putus-putus di booth P1 Wimax.Walaubagaimanapun aku tak sign up sebab wimax tak cover seluruh kawasan penang terutamanya kampung aku. so mission fail


Lagi kesesakan warga penang


Disebabkan terlalu ramai dan sesak dengan manusia, seorang pak guard sempat tido-tido ayam sambil bergaya sakan. mungkin pak guard ni pengsan agaknya


Untuk membuktikan yang pak guard ni tak tido dan beliau sebenarnya pengsan. jadi aku zoomkan image beliau. sah beliau pengsan.


Hasil kunjungan aku ke pc fair. Mp3 4Gb cap transformer. Menatang ni leh transform waktu aku tido. Hebat bukan?




Dan sebagai penutup aku sajikan korang gamba paling best sempena lawatan ke PC Fair Penang. Harap tahun depan lagi meriah :)

Gambar di atas tidak ada kena mengena dengan topik yang dibicangkan dan tidak berkaitan dengan yang masih hidup atau yang pengsan. Jangan marah :p

No comments:

Post a Comment