Sunday, November 1, 2009

Aku Masih Di Sini


Aku masih terlekat kat KL skang ni. Dah lupa jalan balik penang kot. Hehe. Sebenarnya aku datang jumpe kawan blogger. Tambahkan komuniti. Kali ni aku dapat jumpe effa, fhad ngan ian. Diorang ni memang sporting abis. Seronok dapat kenal korang. Banyak topik yang kami sembang termasukla perancangan nak gathering di Genting. Follower atau member yang rasa berminat nak join dipaksa mendaftarkan diri di blog fhad. Sila klik link yang disediakan. Jika kurang mahir minta bantuan dari orang yang lebih dewasa. Pastikan anda berumur 18 tahun ke atas semasa melakukan aktiviti. Aku management ni tak bape pandai. Hee. Perpun memang enjoy abis la jumpa geng blogger nih. Bila lagi nak tambahkan kawan-kawan. Time keja ni lagi susah. So kalau ada peluang, just grab it. Aku harap leh jumpa ramai lagi kawan pasni. Hope rancangan gathering tu akan berjaya. SUKSESS. Aku?? Aku masih di KL...

11 comments:

  1. bro ko tlg promote pasal gathering tu kat kawan2 blog ko ok.. aku tgh wat calculation pasal bju dan penginapan.. dapat kumpul dalam 30 org pun cantek gak..

    ReplyDelete
  2. huuhuuh...teragak mau jgk pergi hehhehe

    ReplyDelete
  3. fhad: takde hal.. tengah promosi la ni.. hehe

    dakwat-merah: jom join. tambahkan komuniti. ni bukan jemputan, tapi paksaan. hehe

    ReplyDelete
  4. oww bydak fhad 2 rupenyer...
    ok aku pon cadang nk join jugak

    ReplyDelete
  5. haha x payah balik penang la bro..cc kt kL ni banyak g menunggu ko tuk jd tmpt penginapan..aku rase mcm ramai je nnt nk join, cantekla tu haha..

    ReplyDelete
  6. hihihi...
    bgus la ramai nk join..
    tp yg plg penting, pihak pengurusan wajib g...
    kn?
    hahaha...

    ReplyDelete
  7. ah ian: cc? mane cc? aku pantang dengar nama cc ni. hehe. lagi ramai lagi bagus.. baguih dok ada

    effa: kalau pihak pengurusan tak pergi kita denda dia tanggung semua kos peserta yang terlibat. Ini termasuk duit masuk toilet. amcam. seram tak?

    ReplyDelete
  8. hihihi..
    kejam gak hazri ni ek..
    hihihi..
    tp ok gak tu..
    xyah la sume peserta..
    kite berdua je pon dh ok kot..
    hahaha...

    ReplyDelete
  9. cik kikilala: jom la..:)

    effa: kalau 2 orang je x bape seram. semua peserta baru pihak pengurusan takut. keke

    ReplyDelete
  10. cmtu ek?
    ok gak tu...
    tp rasenye pihak pengurusan mmg confirm g..
    diorg sndiri mcm excited lebih je...
    hihihi....

    ReplyDelete