Wednesday, November 4, 2009

Design Baju Gath 09

Aku dengan rasa penuh tawadukk dan ikhlas mempersembahkan design baju yang aku reka khas untuk blogger's gathering nanti. Sila tinggalkan komen atau cadangan anda di peti komen. Sebarang cacian dan maki hamun tidak akan dilayan. Peserta hendaklah meninggalkan komen dalam 25 patah perkataan. Hanya peserta yang memberi komen terbaik akan memenangi hadiah iaitu berupa cawan kaca tajaan kerajaan langit. Sekian. Ape aku merepek ni??





Sila klik gambarajah untuk tumbesaran


15 comments:

  1. effa suke yg design 1st tu...
    mcm kena je..
    hihihi...

    ReplyDelete
  2. smart kau design :) teruskan... neway kau jual ke ?

    ReplyDelete
  3. aku pun suka no 1..tapi tulisan bloggers gath yang no 2 lawa sbb 09 tu ada org bersalam..
    so apa kata kat blakang baju design no 1 tu ko letak tulisan yang no 2 tu
    ada paham?tak paham?
    mampus r hehehheheh

    ReplyDelete
  4. effa: suka ek? suka amik la. hahah

    Melz: buat pengetahuan ko, t-shirt aku design sempena gathering yang kitorang rancang bulan 12 nih.. bukan untuk dijual

    dakwat-merah: paham-paham. aku tak nak mampus lagi.keke

    ReplyDelete
  5. emm...
    idea dakwat-merah tu ok gak..
    try la hazri wt ikot idea dakwat-merah tu...

    ReplyDelete
  6. cayalah bro.. bgus2.. aku suke design no 2.. simple but nice... tulisan ko kecikkan skit.. corak dah carer.. tahniah... heheh.. so nak pilah mane?

    ReplyDelete
  7. effa: baik boss! saya yang menurut perintah

    cik kikilala: i pun.. janji berbaju kan :)

    fhad: ada masa aku try ubah. arini start keja. hukhuk

    ReplyDelete
  8. suke yg no 2 tu jgk...
    smart =))

    ReplyDelete
  9. perghhhhh.........!!!!!!!! smart laaa....!!!

    ReplyDelete
  10. WAnNy: So nak pilih no 1 ke 2 ni? kalau amik 2 singgit.. :)

    jai@jezz: aku ke? err mekasih.. :p

    ReplyDelete
  11. gua vote tuk no 2..tp kecikkn sket font bg tulisan tu jd 1 line je..buang api kt bwh tu..staykn logo blogger tp xyah buh bdn org tu..n kne carik 1 tagline tuk represent group gathering kite..

    ReplyDelete
  12. salam.. this is my first time come here..

    wei.. design dua2 baju tue lawa sgt... tak teringin nak jual ker?? open la request untuk tempah.. atleast dapat buat income.. hehe

    ReplyDelete
  13. AHMADSUFI6177 REVO: hurm.. sebenarnya baju ni dibuat sempena gathering kat genting nanti. tak terpikir lak nak buat jualan. edisi adalah terhad :)

    keSENGALan teserlah: kalau sokong sila undi dakwat merah ^^

    ReplyDelete