Tuesday, November 10, 2009

Entry Ke-100!!

Waaaaaaaaa.... Entry aku da sampai tahap seratus tu. Tak sangka dalam aku dok merapu, merepek, meraban ni entry aku boleh cecah angka 100. Target aku nak entry aku cecah tahap 10000000000.. Ermm nak cakap berapa tu ha? Aku sendiri pun tak reti nak jawab. So sempena meraikan entry yang ke-100 ni aku nak bagi award kat follower serta mereka yang sentiasa menyokong blog aku. Tanpa korang siapalah aku. Ceh dah macam tajuk lagu pulak. So kepada peminat (chewah) serta follower sila ambik award nih. Sila beratur dan jangan berebut. Ingatlah orang yang tersayang. Aku dalam mood teruja lebih


Jemput ambik dan sila tempelkan di blog anda. Semoga naga ni boleh jadi perlindung kepada blog anda dari anasir jahat. Nges Nges (^ ^)


8 comments:

  1. hahah,,thanx di atas pmberian...

    ReplyDelete
  2. bro hazri;)
    tenks yaaa .
    keep belggin uke ?
    :)

    ReplyDelete
  3. aku mau amik..

    hihi...

    tahniah yer...

    teruskan berblogging dengan ikhlas..

    hikhik..

    ReplyDelete
  4. wokey insyaalah...
    t aku cawi port2 yg sesuai untuk dicampakan dlm blog aku..muhahah

    ReplyDelete
  5. wAnNy: No problem. hehe

    fathiahRAIHANA: Ye adik. hehe. Yes i will keep blocking.. eh blogging

    Adjla Hafizin: Mekaseyy

    MsAnisSyahirah: Saya memang seorang yg ikhlas dan murah hati. hahah

    syaf: Nanti aku g usha xde siap la.. ko wajib tampal. haha

    ReplyDelete
  6. exam final suda bermula...mintak tlg doakan yg terbaik...kirim salam pada semua -adikmu yg jauh...

    ReplyDelete
  7. tank: baik.. kapan kamu mau pulang? aku merindui pcmu.. haha

    ReplyDelete