Sunday, November 8, 2009

Tiada Lagi Ku Dengar Pulau Tioman

Kan hari tu aku ada ura-urakan yang aku akan ke Pulau Tioman. Sebenarnya aku dapat salah info. Tempat yang kitorang pergi bukan Pulau Tioman tapi Pulau Pangkor. Tak kisah lah janji dua-dua pulau. Dan yang penting FREE. So apa aku buat kat Pulau Pangkor tu?? Aku beli satay ikan dengan sotong. Trip kali ni berlansung selama 2 hari satu malam. Paling best masa kat Pangkor ni ialah company dinner. Bukan company aku ok, tapi company tourist kami. Diorang siap ada performance lagi. Terpikat kat queen malam tu nama anis. Oh anis..... Dah mula menggatal


Gambar ni bukan dari kamera 10.0 megapixel aku. Ini adalah ihsan dari internet. Hehe

6 comments:

  1. pulok..x pew janji pulau jugak kan

    ReplyDelete
  2. jai@jezz: biasa la tu.. nges nges

    syaf: tu la. jangan panggilan pulau sudah.. ngee

    ReplyDelete
  3. emmm..
    ok r tu...
    g pulau, jmpe teman hidup..
    semoga berbahagia....

    ReplyDelete
  4. effa: pemergian saya ke pulau bukanlah mahu mencari teman hidup. tapi atas dasar kerja. =)

    ReplyDelete
  5. emmm..
    mne la tau kn...
    pergi ats urusan kerja tp b'temu jodoh....
    sape tau kn....
    hmmmmmmm.....

    ReplyDelete