Sunday, November 22, 2009

Krisis & Jiwa Kacau


Skang ni aku dilanda krisis. Krisis apa? Itu yang korang tak perlu tahu. Biarlah rahsia. Hanya mereka yang terdekat saja tahu perkara ni. Yang penting benda ni memang buat aku serabut, pening, muntah dan macam-macam lagi sindrom yang pelik-pelik. Buat masa ni blog ni akan jarang diupdate. Kepada mereka yang selalu follow blog aku tak kira la silent readers ke, silent hill ke, aku ucapkan ribuan terima kasih. Kepada mereka yang tak putus-putus klik nuffnang juga aku ucapkan jutaan terima kasih. Kalau aku tak sempat jengok blog korang balik maapkan ye. Nanti ada kesempatan aku akan terjah blog korang sambil mengetik nuffnang. Blog ni akan bersarang agak lama sehingga aku dapat menyetelkan krisis yang dimaksudkan. Tapi aku takkan berhenti berblog. Sekian....

9 comments:

  1. krisis hape 2...
    hope dpt setle ngan care yg baik

    ReplyDelete
  2. bro relax2 sudah,, nak aku pukol ke? hahaha

    ReplyDelete
  3. aku tau ko misti nak bersunat ni??
    betul tak?kan cuti skul ni..hehhe
    papa pun rlek ea..
    biasa lah sunat tuh saklit ckit je.time bius je
    ahhaa

    ReplyDelete
  4. gaduh ngan bos le tu?? haha.. meh join keje ngan aku

    ReplyDelete
  5. syaf: krisis kewangan.. huhu

    fhad: tolong pukui sat. haha

    dakwat-merah: tu la. budak-budak skang ni takut nak potong ke?

    Min: err ada ke keja kosong?

    ReplyDelete
  6. semoga berjaya menyelesaikan krisi 'itu' dengan cepat dan tepat ;-)....

    ReplyDelete
  7. krisis apa kah itu.. all the best bro... we lap u... hehehe

    ReplyDelete
  8. Capo Grande: Tima kasih atas sokongan yang padat lagi hebat

    Sharvina: kes berat :)

    AHMADSUFI6177 REVO: mekasih.. err sila lap tingkap di sana ye.. masih berhabuk :)

    ReplyDelete