Tuesday, June 2, 2009

Aku Suka Design!!




Coba kau lihat dan tafsirkan sendiri apekah ini semua?? ni antara sebahagian koleksi gamba yang aku edit.. ada bnyak lagi tp malas nak upload byk2. keke. aku mmg minat graphic design.. paling minat kalau edit gamba sendiri... biasa la semua org pown same.. jgn cakap aku je.. cuba korang try masak, mesti cakap masakan korang sedap pastu paksa org yg cuba masakan korang kata korang pandai masak dan sebagainya. ahaks.. ecece jgn la marah.. ni kenyataan k. sebenarnya bukan nak ceramah atau memadu asmara kat sini, just nak gtau yg aku btol2 minat graphic.. komputer aku yg kureng ni sebenarnya kurang membantu.. bayangkan nak save .png photo utk bunting ngn banner amik masa smpi sejam.. nasib baik bos nak pakai esok.. kalau tak, ngn bunting, banner semua aku lukih pakai tangan.. baru padan muka aku.. haha.. seronok gak aritu dapat join malaysia career carnival.. yang dapat pegi PWTC tu mesti korang cam muka aku.. budak yang bagi flyer duit 1million (flyer tu aku design sendiri tu) + amik nama utk kelas FOREX.. dpat gak jumpa kawan2 lama.. yang sek menengah dtg cari keja..a ku da keja.. alhamdulillah. hee.. yg bestnya time bg name card. ramai kata aku hensem.. cina ckp lencai.. bangga tol.. tima kasih tuhanku kerna kau memberikan aku rupa yang kacak.. harap2 budi pekertiku sebaik rupaku. amin..

No comments:

Post a Comment