Wednesday, June 17, 2009

Ghost Rider

Aku memang teruja dengan cita ghost rider ni. filem die + hero memang macho abis. tapi yang kureng mengenai filem lakonan nicholas cage ni ialah orang jahat terlalu lemah. seolah-olah ghost rider tidak ada sedikit pun kelemahan. memang best kalau hero kuat. tapi kalau penjahat pun lemah cam nyamuk baik buat cerita pertarungan sang nyamuk. sebenarnya hari ni aku btol-btol lewat. mana taknya aku bangun time pukul 11 pagi. ishk2 buat opis macam bapak aku punya. tapi aku masih mampu selamba sambil bersarapan terlebih dulu tanpa rasa segan silu. ala tak ke mana opis kalau dikejar. orang kata biar lambat asal selamat. dalam perjalanan aku ke feri aku telah bertemu dengan hero pujaan aku. GHOST RIDER. memang teruja habis sebab aku tak sangka ghost rider ni boleh sampai kat malaysia. apatah lagi penang. malah boleh keluar di pagi hari. setahu aku ghost rider hanya beroperasi pada lewat malam. untuk meyakinkan aku apa yang aku lihat benar-benar ghost rider, aku sempat mengSHOOT gambarnya. ghost raider yang datang bertandang ke penang ni bukan keseorangan. beliau juga ditemani seekor rakan seperjuangan. kalau korang tak percaya tgk gambar ni. aku tak tipoo bukan?

Figure 1: 2 Ghost Rider tengah bincang nak makan laksa penang


No comments:

Post a Comment