Sunday, June 7, 2009

Pilih Kasih



Kry : apa pandangan kau tentang budak perempuan baru tu?
Dwan : fuyooo.cantik..
Kry : maksud aku, kau tidak ingin mencube ke?aku lihat sejak mula-mula lagi dia dah beri perhatian kepada kau

Antara ayat selenga yang bermain kat minda aku masa holiday sabtu & ahad. cuti kali ni besh sikit sebab aku da tak keseorangan. sebab apa? sebab adik aku (dwan) dgn adik sedara aku (kry) balik kampung. diorang ni mmg gila sikit. si kry ni paling gelong. tak abis-abis ulang ayat kat atas. dia bercadang nak masuk rancangan pilih kasih terbitan Rosyam Noor. kalau korang perasan ayat tu dipetik dari filem gila-gila remaja. yang adik aku pun satu, layan si kry nih. hai mau sakit perut aku gelak tak abis-abis. kepada kry harap-harap ang tercalon untuk mewakili kampung dalam rancangan pilih kasih. cuti ni aku da tak tido. ari jumaat pas isyak kami p karaoke. ada lam 5 orang. pastu balik terus p cc. main left for death.. best bangat. balik subuh, pastu lena. bangun pukul 2 pas abis mandi, semayang, tembak p kenduri.. alahai ramai btoi kawan-kawan aku da kawen. tinggal aku je blom.. diorang mesti tanya "ang bila nak kawin" aku jawab ngn muka juah tak bersedia lagi, nak simpan duit beli keta ngn umah dulu. pastu nak enjoy dulu. padahal tu semua untuk cover je. calon pun takde lagi nak kawin pebenda. haish.. calon ramai cuma kadang-kadang tu tak sesuai. ingat nak suro parents aku cari la. ahaks.. (hormon badan meningkat bila kawan cita betapa nikmatnya berkahwin. tahap gatai : level 8)

No comments:

Post a Comment