Tuesday, June 2, 2009

My Dreamz Car

Hari ni kena motivasi ngn bos lagi..dia cakap.. hazri what is ur dream car?? huh tanya aku soklan camni.. aku dgn bangganya cakapla "my dream car is honda accord new series" Bos aku ckp "head accord u la, u keja lengang2 macam mana nak dapat itu honda"... aku hanya mampu sengih. btui jugak cakap dia..macam2 dia bg kemudahan kat aku. aku tak pandai guna. kekek.. xpe bos yang baik hati pasni saya akan ubah cara kerja saya. jadi lebih rajin.. bangun pagi2 selalu setkan minda kita i'm a wealthy warrior(WW). what wealthy warrior do? WW never ever x10 GIVE UP!! Hai la cik honda accord.. bila agaknya saya dapat memandu awk. time da ada keta ni baru la saham naik.. naik macam New York Stock.. keke.. Harap2 my dream will come true.. org first aku nak ajak naik tentulah my father.. dia tingin sangat nak honda accord baru.. kat umah model lama.. 2.0 VTEC tapi old series.. tak layan. muhhahaha

No comments:

Post a Comment